Головна » 2018 » Березень » 4 » Ексклюзивний проект The Brussels Times для українського бізнесу
4:43 PM
Ексклюзивний проект The Brussels Times для українського бізнесу

Провідне європейське друковане та Інтернет-видання - The Brussels Times розпочинає ексклюзивний медійний проект "UA-100: Український бізнес для Європи".


Мета проекту, як відзначає The Brussels Times - "відкрити європейській спільноті український бізнес, продемонструвати масштаби та можливості компаній та підприємств України для поліпшення бізнес-співпраці України з державами Європейського Союзу".

"Україна все тісніше економічно інтегрується в бізнес-простір ЄС, а відтак українським підприємцям, керівникам компаній нині важливо представити себе західним партнерам. Тим паче, що обсяги українського експорту до ЄС постійно зростають".


Європейський союз – найбільший світовий імпортер – обсяг імпорту 1,8 трильйона євро. Український бізнес продає товарів і послуг до ЄС на 17 мільярдів євро – удвічі менше, ніж маленький В’єтнам. Тож потенціал для українського "росту" є і чималий. Утім, поки, окрім митних кордонів, існують ще й кордони інформаційні. Слабка поінформованість європейських споживачів про український бізнес - це саме те, що можна виправити. 

Медіа-проект - спецвипуск The Brussels Times "UA-100: український бізнес для Європи" – перший  інструмент, який ламатиме цю стіну незнання. Бізнесмени, політики, підприємці і мешканці ЄС дізнаються про український бізнес, як він розвивається, хто ним керує і що він пропонує для західного світу.  

Завдяки широкому розповсюдженню друкованого журналу The Brussels Times - у самому центрі європейського життя - столиці Бельгії - Брюсселі, про український бізнес читатимуть у дипломатичних колах, в міжнародних та галузевих організаціях, в Європарламенті та ін.
 

The Brussels Times уповноважив комунікаційну агенцію Boutique Creative запросити український бізнес  -взяти участь у проекті, який представить ділову Україну в інформаційному просторі Євросоюзу.

Проект стартує у квітні 2018 року і завершиться 31 грудня поточного року. Протягом цього часу The Brussels Times збиратиме цікаву та ексклюзивну інформацію про 100 найкращих компаній і підприємств України, які увійдуть у спецвипуск - "UA-100 - Ukrainian business for Europe". Це буде журнал формату А4 у глянці.

The Brussels Times опублікує спецвипуск напередодні нового 2019 року. Дистрибуція видання триватиме до кінця січня наступного року.

The Brussels Times magazine - глянцевий журнал. Аудиторія -  гості міста, працівники дипмісій та міжнародна спільнота в Брюсселі, Бельгії та в Євросоюзі в цілому.

Журнал друкується накладом 20 000 примірників і розповсюджується в Єврокомісії, в Європарламенті та у понад 100 посольств і більш, як 7000 номерів  в бізнесових та лакшері-готелях Брюсселю.

Контент журналу охоплює широкий спектр тем – від мистецтва й культури – до бізнесу й політики Євросоюзу.  Штат видання складається з численних професійних колумністів і художників, серед яких -  Філіп Лігрейн (колишній радник президента Єврокомісії Жозе Мануеля Барозу), Дерек Бліт – колишній головний редактор видання  The Bulletin, Лектур -  ілюстратор (переможець Бельгійських премій за кращі журнальні ілюстрації), Філіп ван Періс – відомий бельгійський економіст та ін.

Брюссель – місто з найбільшою у світі часткою гостей і дипломатів, яке також заслужило першочерговий пріоритет серед бізнесменів, які приїздять в Брюссель для вирішення бізнесових справ. У рейтингу Євросоюзу, Брюссель – лідер за кількістю проведених конгресів та бізнес-конференцій (Джерело: UIA(Union of International Association)

Читачі журналу The Brussels Times – це люди від 25 до 65 років, з високим рівнем доходу, вищою освітою та з можливістю часто подорожувати - як з метою відпочинку, так і з бізнесових питань. Цей прошарок суспільства поціновує культуру, моду, розкіш та високої  якості продукти й послуги.

Партнери-готелі - переважно 4-х та 5-ти зіркові, а також лакшері-готелі – такі, як Hilton, Crowne Plaza та Radisson. Всього в готельні номери доставляється 12 500 екземплярів. Кожен готель отримує додаткові примірники, якщо потрібно.

ДОСТАВКА В ЄВРОІНСТИТУЦІЇ: 5000 примірників

Журнал доставляється в усі основні корпуси Єврокомісії та Європарламенту. А також окремий примірник обов`язково потрапляє на робочий стіл кожного з 751 депутата Європарламенту.

 

ДИПЛОМАТИ: 1500 примірників

Понад 100 посольств та інших дипломатичних представництв у Європейському союзі отримують журнал для свого  персоналу.

Продаж: 1000 примірників

Журнал продається у 200 новинних агентствах та магазинах по усій Бельгії

 

 

 

 

Переглядів: 353 | Додав: bcreative | Теги: The Brussels Times, Boutique Creative, UA-100: український бізнес для Євро | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
close